ALFA ROMEO 33 STRADALE

Mertünk nagyot álmodni

Disclaimer

A felvételek lezárt útszakaszon készültek. Ne utánozza! Mindig tartsa be a KRESZ előírásait!

Az Alfa Romeo 33 Stradale 33 darabban készül és mindegyiket értékesítettük.

Az Alfa Romeo 33 Stradale egy limitált szériás modell, amely 33 példányban készül és mindegyet értékesítettük, újabb rendeléseket nem fogadunk. A fotók és grafikák csak illusztrációs célokat szolgálnak.

The story of a dream
Az elképzelés

Egy álom története

Semmi sem lehetetlen, ha a szenvedély bátorsággal találkozik. A legendás Alfa Romeo ikonból inspirációt merítve a 33 Stradale a bátorság, a sportosság és az erő merész korszakát nyitja meg. Egy rendkívüli limitált szériás modell: 33 példány, amelyek a tulajdonosaik kreatív elméjét tükrözik, hiszen saját autójuk megalkotásába mérnökeink őket is aktívan bevonták és szabadkezet kaptak bizonyos részletek eldöntésében.

A mestermű
Szükséges szépség
Bridge between time and eternity

Híd az idő és az örökkévalóság között. A tökéletes arány a szépség és a funkcionalitás között. Az Alfa Romeo 33 Stradale egy jövőbe mutató művészeti alkotás, amely 56 év után tér vissza.

The most beautiful car of all time

Sokan a világ valaha volt legszebb autójának tartják az eredeti, 1967-es 33 Stradelét, amelynek fő stílusjegyei alapul szolgáltak utódja futurisztikus vonalvezetésének és harmonikus arányainak.

Car’s aerodynamics at high speeds

A tükörházaktól az oldalsó levegőbeömlőkig, az első fényszóróktól a Scudettóig, a külső formaterv minden szempontból az aerodinamikai jellemzők javítását célozza.

Carbon-fibre and aluminium roof

A szénszálas anyagból és alumíniumból készült tető kialakítása lélegzetelállító panorámát biztosít, emellett a 33 Stradale ennek segítségével is rendkívül alacsony tömegű.

Butterfly doors

Érzéki test, amely a jövőbe repít. A fejlett zsanértechnológiára támaszkodva a felfelé nyíló ajtók elképesztő látványt nyújtanak.

Theatrical and functional opening of the front and rear “cofango"

Az első és hátsó karosszériaelem nyitása nem csak teátrális, hanem funkcionális is, mivel könnyed hozzáférést enged a csomagtérhez, valamint a motortérhez.

Aerodynamic truncated tail

A strukturált hátsó rész aerodinamikai megoldásai a középső, V alakú formatervhez igazodnak. Ezzel a 33 Stadale erőteljesebb kiállású.

High-tech headlights jewels

Az első lámpatestek high-tech gyöngyszemek, amelyek az intercooler levegőztetőjeként is szolgálnak és hozzájárulnak a légellenállási együttható csökkentésében is.

V-shield aluminium and carbon-fibre details three-dimensional logo

A csomagtérfedelen lévő, összetartó vonalak középpontjában helyezkedik el az alumíniumból és szénszálas anyagból készült, V-alakú Scudetto, amelyben az Alfa Romeo logója háromdimenzós hatásként jelenik meg. Ahogyan a térben megjelenik, egy szobor művészi tökéletességét idézi.

Gold alloy wheels paired with coloured Brembo carbon-ceramic brakes

Az eredeti, 1967-es Alfa Romeo 33 Stradale szellemiségét és versenyzői múltját az ikonikus, arany színű alumínium felnik  és a Brembo karbon-kerámia fékek is felidézik.

Rear turn signals emerge from the car’s wing

A hátsó irányjelzők a légterelőbe vannak építve, amelyek az elődmodell levegőkilépőít idézik: szükséges szépség a legjavából.

Three-dimensional effect taillights

Ütős, háromdimeneziós hatás: a hátsó, kör alakú lámpák szintén az elődmodell hátsó kialakítását idézik, de ultramodern kialakításban készültek.

A légkör
Kézművesség és innováció
The atmosphere

Az ipari termelés által dominált világban az Alfa Romeo mert különbözni.

A márka a valódi, kézműves gondolkodásmódot követve az alapvető szépségre összpontosított, hogy a 33 Stradale volánja mögött autentikus, minden érzékszervre ható élményt nyújtson

Driver-oriented interior

Alfa Romeo 33 Stadale az egyszerűség gondolatmenetéből építkezik azzal, hogy nincsenek kormánykapcsolók és minden műszer a vezető felé fordul. A cél, hogy a vezetés minden másodperce valói élvezet legyen.

Luminous cabin sensation of piloting a jet aircraft

Az átölelő, világos utastér a sugárhajtású repülőgép vezetésének érzetét kelti: ez egyértelmű tisztelgés a repülés előtt, amely az Alfa Romeo történetének szerves részét képezi.

Aluminium centre console

Az alumíniumból készült középkonzolon találhatók a repülés világa által ihletett alapvető kezelőszervek. Ezek is azt a célt szolgálják, hogy erősítsék a kapcsolatot a szupersportautó és vezetője között.

Unique sensory response

Tekerőkapcsolók, fülek és kétállású kapcsolók, amelyek csak olaszul "beszélnek".

Úgy terveztük őket, hogy egyedi érzékszervi reakciókat váltson ki, és még zsigeribbé tegyék a vezetési élményt.

Cannocchiale combining analogue and digital elements

A háromdimenziós élményt az analóg és digitális technológia ötvözésével értük el. Az Alfa Romeo "Canocchiale" csőműszereinek kijelzése a vezetési módtól (Stradale, vagy Pista) függően változik.

Retracting centre console

Csak a vezetés a lényeg. A középkonzol és a műszerfal közötti nagy kijelzőn elvégezhetők a beállítások, majd igény szerint eltüntethető.

Cannelloni” ribbed design

A beltéri anyagokon is az eredeti, 1967-es Alfa Romeo 33 Stradale köszön vissza, hiszen ugyanazt a "Canelloni" mintás formát követi a modern verzió is.

Premium materials

Prémium anyagainak, kényelmes üléseinek és csúcstechnológiás megoldásainak köszönhetően a beltér újra definiálja a vezetési élmény fogalmát. Az autó vezetőjének természetes kiterjesztésévé válik.

A unique driving experience
A teljesítmény

Egyedi vezetési élmény

Az Alfa Romeo 33 Stradale kétféle verzióban készül a tulajdonos igényeinek megfelelően. A benzines változatot egy 3 literes, V6-os, duplaturbós egység mozgatja, amelynek teljesítménye 620 lóerő, ezzel a végsebesség 333 km/h, a gyorsulása pedig kevesebb, mint 3 másodperc. Az elektromos verzió teljesítménye meghaladja a 750 lóerőt, hatótávja megközelítőleg 450 kilométer.

World Premiere
A bemutató

Világpremier

Élje át újra a bemutató izgalmait