Modellek


Az első hibrid hajtású Alfa Romeo, az új Tonale az olasz formatervezés jellegzetességeivel a szegmensében újraértelmezi a sportosság fogalmát.
Fedezze fel a részleteket

A Quadrifoglio az a jelvény, amely megkülönbözteti legversenyképesebb modelljeinket.
1923-ban sportlegendaként született és mára az Alfa Romeo kiválóságának jelképe lett.
Fedezze fel a részleteket
Giulia és Stelvio 6C Villa d'Este, tisztelgés az Alfa Romeo történelme és kiválósága előtt.
Fedezze fel a részleteket
Az Alfa Romeo első SUV-ja.
Sportosság és elegancia, variálhatóság és kényelem, hogy minden utazás egyedi élmény legyen.
Fedezze fel a részleteket
A díjnyertes szedán Alfa Romeo. Olasz formaterv, 160 és 280 lóerő közötti, nagyteljesítményű motorok, hátsó-, vagy Q4 összkerékmeghajtás, garantáltan összetéveszthetetlen vezetési élmény.
Fedezze fel a részleteket
A Sauber, az Alfa Romeo és az ORLEN egyesített erővel lépnek pályára, hogy új fejezetet nyissanak a motortsport történelmében.
ISMERD MEG AZ ALFA ROMEO RACING ORLENT
-val a stelvión
Avagy Sztárban sztár, csak egy kicsit másképp!
Az első Alfa Romeo SUV modell június 16-án útra kelt, hogy megismerje a nevének eredetét, méghozzá nem is akárkivel!
Vele tartott a hazai rádiósvilág sztárja, az olasz autómárka magyarországi nagykövete, Rákóczi Ferenc is,
aki a mikrofont a Stelvio kedvéért kormánykerékre cserélte pár napig.
Felhőkig nyújtózó szerpentinek, borotvaéles hajtűkanyarok és lélegzetelállító tájak.

A felejthetetlen élményért görgessen végig az úton!

Koppintson a megjelölt területekre!
Az Alfa Romeo új SUV modellje a nevét a Stelvio-hágóról kapta, arról a szerpentinről, ami lenyűgöző alpesi tájon kanyarog, és ahová minden autórajongónak el kell mennie egyszer. Így tett az Alfa Romeo Magyarország csapata is, elvittek a hágóra két Stelviót.
Az egyiket Rákóczi Feri, a márka hazai nagykövete vezette, aki a Stelvio bemutatóján elmondta, hogy nem véletlenül őt választották, hiszen már évek óta Alfa Romeói vannak, hűségesen kitart a márka mellett. A 280 lóerős, turbós benzinessel és a kormány mögötti váltófülekkel szerelt Stelvio pedig mintha tényleg erre a szerpentinre termett volna, méretét meghazudtolóan könnyen mozog.
2757 méteres tengerszint feletti magasságával a Passo dello Stelvio máig Olaszország legmagasabban fekvő közúti hágója. A Lombardiát és Tirolt összekötő hegyi utat eredetileg 1825-ben adták át, a korábban fontos közlekedési útvonalat ma kerékpárosok és autósok ezrei keresik fel naponta, és a Top Gear is az egyik legjobb autós útvonalnak választotta.
Bormio városából indulva 1500 kilométerről visz fel a 22 kilométeres út 48 darab számozott hajtűkanyarral a magaslatra, ahonnan szédítő a panoráma. Ha úgy döntesz, hogy felkeresed, akkor tegyél úgy, mint mi, és visszafelé ejtsd útba a festői Comói-tavat, és Aresében az Alfa Romeo múzeumot is.
Próbálja ki Ön is az új Stelviót, jelentkezzen tesztvezetésre most!
FOGLALJON TESZTVEZETÉST










