Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  • ÁTTEKINTÉS
  • STÍLUS
  • TECHNOLÓGIA
  • ERŐÁTVITEL
  • DINAMIZMUS
  • HATÉKONYSÁG
  • NÉGYLEVELŰ LÓHERE
  • RÖNTGEN
  • 360-AS hírek
STÍLUS

STÍLUS

A SZÉPSÉG JELENTÉSE

A civilizáció kezdetétől fogva a tervezők mindig a természethez és az emberi anatómiához fordultak inspirációt keresve. A világ legünnepeltebb építészeti alkotásai mindig megtalálták a szükséges összhangot az emberi igények és a műszaki elvárások között. A Giulia Quadrifoglio ennek a szemléletnek a tökéletes megtestesülése.

KÜLSŐ

DRÁMAI, TÚLZÁSOK NÉLKÜL

Az új Giulia Quadrifoglio formaterve kivételesen letisztult, mentes minden felesleges formai túlkapástól. Erős személyiség, néhány ikonikus stílusjeggyel hangsúlyozva: a legendás háromszög alakú Alfa hűtőrács, az agresszív formájú motorháztető és oldalsó karosszériaelemek, a hangsúlyos oldalvonallal.
A szénszálas anyagok alkalmazása a tetőn, motorháztetőn, hátsó légterelőn és oldalszoknyán kölcsönöz egyedülállóan versenyautós szellemiséget az új Giulia Quadrifoglio modellnek.

 

BELSŐ

A VEZETŐ AZ UNIVERZUM KÖZPONTJÁBAN

A világ legünnepeltebb tervezői mindig megtalálják a megfelelő egyensúlyt az ember, a természet, valamint a strukturális követelmények között.
Az új Giulia Quadrifoglio ennek a fejlett designfilozófiának a szülötte. Mindig a vezető van a középpontban, körülvéve egy, a külsőhöz hasonló felfogásban tervezett belső térrel: minimalista, igényes anyagokkal burkolt (pl. szénszálas anyagok és bőr), és technológiailag a harmonikus ember/gép kapcsolatot tartja szem előtt.

EGYEDISÉG

SZÉPSÉGBEN TESTET ÖLTÖTT TARTALOM

Az új Giulia Quadrifoglio számtalan részletében idézi az igazi sportkocsikat. Az ergonomikus, ultrakönnyű Sparco sportülések egyesítik a technológiát a komforttal és a kiváló oldaltartással.
A kormánykerék, mely otthont ad a motorindító gombnak is, valódi bőrrel burkolt. Az ergonómikus kezelőszervek, az infotainment rendszer és az üléspozíció teremtenek tökéletes összhangot az autó és a sofőr között, garantálva az egyedülálló vezetési élményt a motor beindításától annak leállításáig.

 

 

 

  • STÍLUS
  • KÜLSŐ
  • BELSŐ
  • EGYEDISÉG
TECHNOLÓGIA

TECHNOLÓGIA

ÉLVONALBELI MŰSZAKI MEGOLDÁSOK

Az új Giulia Quadrifoglio lemezei alatt található technikai megoldások mind az egyedülálló menetteljesítmények és a vezetési élmény szolgálatában állnak.
Az ember/gép kapcsolat áll minden olyan innováció középpontjában, melynek célja egy olyan autó megalkotása, mely a sofőr testének, gondolatainak és szívének kiterjesztéseként fogható fel.

ALFA™ CDC

A KONTROLL ERŐSSÉ TESZ

Az új Giulia Quadrifoglio egy, a jármű dinamikájának szentelt “aggyal” van felszerelve.
Ez az Alfa™ Chassis Domain Control (CDC); egy vezérlőegység, mely a menetstabilizátor (ESC), az Alfa™ DNA Pro üzemmódválasztó, az Alfa™ Active Torque Vectoring nyomatékszabályozó, az Alfa™ Active Aero Splitter légterelő, az Integrated Brake System (IBS) fékrendszer és az Alfa™ Active Suspension felfüggesztés működését vezérli a maximális dinamizmus elérése érdekében.

BIZTONSÁG

A LEGMAGASABBSZINTŰ BIZTONSÁGI FELSZERELTSÉG

Az új Giulia Quadrifoglio egyesíti a tiszta vezetési élményt és a legmagasabb szintű biztonságot, hogy a sofőr nyugodtan a vezetésre koncentrálhasson.
A szériafelszereltség tartalmazza többek közt az ütközésmegelőző rendszert (FCW) autonóm vészfékrendszerrel (AEB) és gyalogosfelismeréssel, a sávtartót (LDW), a tempomatot sebességhatárolóval, a holttérérzékelőt (BSM) hátsó keresztirányú forgalom figyelővel és a tolatókamerát dinamikus segédvonalakkal.
 

 

IBS

INTEGRÁLT FÉKRENDSZER
 

Az új Giuliában mutatkozik be (a világon először) az új elektromechanikus rendszer, az integrált fékrendszer (IBS), mely egyesíti a menetstabilizálót és a szervoféket. Ez nemcsak a súlyoptimalizációban és a fékpedál-vibrációk csökkentésében játszik szerepet, hanem azonnali fékhatást biztosít, melynek köszönhetően 100 km/h-ról 0 km/h-ra mindössze 32 méter alatt áll meg.

INFOTAINMENT

SZENVEDÉLY KÉZNYÚJTÁSNYIRA

Az új Giulia Quadrifoglio legújabb generációs infotainment rendszere 6,5”-os nagyfelbontású képernyővel, Bluetooth telefonkihangosítóval, USB csatlakozóval és kormány távvezérlőkkel rendelkezik. Az ember/gép kapcsolatot tárcsás kontroller biztosítja. Kérésre elérhető a 8,8”-os képernyővel felszerelt Connect 3D Nav, DAB tunerrel és 7”-os TFT kijelzővel a műszerfalon.
Az új Giulia Quadrifoglio ezentúl felszerelhető a Harman/Kardon 900 W-os Sound Theatre 14 hangszórós hangrendszerével is.

  • TECHNOLÓGIA
  • ALFA™ CDC
  • BIZTONSÁG
  • IBS
  • INFOTAINMENT
ERŐÁTVITEL

ERŐÁTVITEL

ÚJ UTAK MEGHÓDÍTÁSA

Az új Giulia Quadrifoglio nem csupán a valaha épített leggyorsabb utcai Alfa Romeo szedán.
A legerősebb érzés, mely azonnal hatalmába keríti a kormánya mögött ülve; a tiszta szenvedély.
Minden apró részlet a kompromisszummentes vezetési élmény szem előtt tartásával lett tervezve.
Az utak nem azért épültek, hogy korlátozzanak minket, ezért az új Giulia Quadrifoglio elhozza nekünk a szabadság érzését, mely egyenesen a szívéből érkezik; az erőátviteli rendszerből.

MOTOR

A SZÍV EGY IZOM

Az új Giulia Quadrifoglio szíve egy 90°-os hengerszögű, 2.9 literes, V6-os, bi-turbo benzinmotor. Csúcsteljesítménye 510 LE és a 2.500-5.000 fordulatszámtartományban folyamatosan 600 Nm nyomatékot ad le.
Ez a vadonatúj erőforrás a Ferrari közreműködésével készült, hihetelenül erős, ugyanakkor könnyű is, hisz teljes mértékben alumínium.

SEBESSÉGVÁLTÓ

VÁLTSON A SZENVEDÉLYRE

Az új Giulia Quadrifoglio hátsókerékhajtása és 6 sebességes kéziváltója a maximális vezetői kontroll jegyében lett tervezve.
Könnyű és pontos, a visszajelzésekben bővelkedő kormányzással párosítva pedig egyedülálló vezetési élményt biztosít.

  • ERŐÁTVITEL
  • MOTOR
  • SEBESSÉGVÁLTÓ
DINAMIZMUS

DINAMIZMUS

A KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG EREJE

Az új Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio nem csak a szegmens legjobb kg/LE arányú autója, hanem mintapéldája annak, hogyan lehet ezt az erőt kihasználni.
A tökéletes 50:50 arányú tömegeloszlás optimális kiegyensúlyozottságot biztosít és megmutatja az orrmotor-hátsókerékhajtás párosítás előnyeit.
A hátsókerékhajtás párosítása az új Giulia Quadrifoglio előre beépített 6 hengeres alumínium motorjával lehetővé tette az Alfa Romeo mérnökeinek az optimális súlyelosztás megvalósítását.

ÚJ ALFA™ LINK FELFÜGGESZTÉS

KONTROLLÁLT SZENVEDÉLY

Az új Giulia Quadrifoglio szabadalmaztatott Alfa™ Link futóművel rendelkezik; elöl kettős keresztlengőkar, hátul pedig 4 és fél lengőkar.
Az első felfüggesztés folyamatosan az útra merőlegesen tartja a kerekeket még gyors kanyarokban is, ezáltal 20%-kal megnövelve a kormányzás linearitását és csökkentve az alulkormányozottságot.
A 4 és fél lengőkaros hátsó futómű osztályelső kezelhetőséget biztosít a komfort feláldozása nélkül.

 

TORQUE VECTORING

ALFA™ ACTIVE TORQUE VECTORING
 

Az új Giulia Quadrifoglio egy innovatív rendszerrel van felszerelve, mely biztosítja a hátsó kerekek közti optimális nyomatékelosztást, köszönhetően a két kuplunggal felszerelt, elektronikusan vezérelt hátsó differenciálműnek.
Ennek eredményeként jobb tapadást és kezelhetőséget lehet elérni még nagy sebességnél is, vagy bármilyen útfelületen.

AERO SPLITTER

ALFA™ AKTÍV ELSŐ LÉGTERELŐ

Az új Giulia Quadrifoglio az egyetlen szedán jelenleg a piacon mely aktív első légterelővel rendelkezik: ez egy karbonból készült alsó kiegészítő elem az első lökhárító alján. 100 km/h felett két, az  Alfa™ CDC által felügyelt elektromotor által mozgatva kinyílik, ezáltal nagyobb leszórítóerőt biztosít, mely növeli az autó stabilitását, különösen gyors kanyarokban.
Az elem tervezéséhez mélyreható szélcsatornás vizsgálatokat végeztek.
A Giulia Quadrifoglio leszorítóerő koefficiense (Cz) -0,1: minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb a leszorítóerő, mely kimagasló stabilitást és manőverezőképességet biztosít.
 

 

ALFA™ DNA PRO

ALFA™ DNA PRO

Az új Alfa™ DNA Pro kapcsoló együttműködik az Alfa™ CDC vezérlőegységgel. Azonnal a választott vezetési módhoz igazítja az autó viselkedését:

  • RACE üzemmódban aktiválja a túltöltés funkciót és ércesebb hangra vált a kipufogórendszer a sportos vezetéshez.
  • DYNAMIC módban közvetlenebb a fékezés és a kormányzás a sportosabb utcai vezetési élményért.
  • NATURAL üzemmód a tökéletes beállítás a mindennapi használatban, a lehető legkomfortosabb rugózással.
  • ADVANCED EFFICIENCY módban aktív a hengerlekapcsolás funkció az üzemanyagtakarékos és hatékony dinamikájú közlekedésért.
  • DINAMIZMUS
  • ÚJ ALFA™ LINK
  • TORQUE VECTORING
  • AERO SPLITTER
  • ALFA™ DNA PRO
HATÉKONYSÁG

HATÉKONYSÁG

A LEGJOBB EGYENSÚLY AZ ERŐ ÉS A HATÉKONYSÁG KÖZÖTT

Az új Giulia Quadrifoglio a lenyűgöző menetteljesítményeket nagyfokú hatékonysággal ötvözi.
Az Alfa™ DNA Pro kapcsolót Advanced Efficency állásba téve a 2.9 V6 motor csak 3 hengerrel működik, ha nincs szükség nagy teljesítményre. Az utolsó generációs Start&Stop rendszer gondoskodik további üzemanyagmegtakarításról a városi használatban.

KÖNNYEDSÉG

ULTRAKÖNNYŰ ANYAGOK SZÉLESKÖRŰ HASZNÁLATA

Az új Giulia Quadrifoglio vázszerkezete nagyszilárdságú acélból készült, alumínium ajtókkal és sárvédőkkel, karbon tetővel és motorháztetővel. Ezen kívül karbon légterelők és kardántengelyek dolgoznak együtt a teljesen alumíniumból készült felfüggesztésekkel a tökéletes egyensúly megteremtéséért.

FOGYASZTÁS

HENGERLEKAPCSOLÁS

Az összes elektronikai rendszer finom összhangban dolgozik együtt, hogy a vezető minimalizálni tudja a fogyasztást.
Köszönhetően az innovatív hengerlekapcsolási rendszernek az új Giulia Quadrifoglio átlagfogyasztása csak 8.5 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig 198 g/km.

  • HATÉKONYSÁG
  • KÖNNYEDSÉG
  • FOGYASZTÁS
NÉGYLEVELŰ LÓHERE

NÉGYLEVELŰ LÓHERE

A SZERENCSÉS KIVÁLASZTOTT

Babonának indult, de valami mágikus lett belőle: pályacsúcsok és győzelmek melyeket az Alfa Romeo és pilótái szereztek meg. Amikor 1923-ban Ugo Sivocci megnyerte a Targa Florio-t, a négylevelű lóhere (Quadrifoglio) az autóján előbb haladt át a célvonalon, mint ő. Azóta a négylevelű lóhere kísérte végig az Alfa Romeo-t a legnagyszerűbb győzelmein: az 1925-ös világbajnokságtól kezdve az 1950-es és 1951-es Forma-1 győzelemig az ‘Alfetta’ 158 és 159 modellekkel.
A négylevelű lóhere azon szerencsések kiváltsága, akik olyan autóban ülhetnek ahol a technológia és menetteljesítmények élveznek elsőbbséget, ahogy ez az Alfa Romeo-ra mindig is jellemző volt.

RÖNTGEN

RÖNTGEN

MODELL CSÍK

Ami a nagy teljesítmény és innováció mögött van.
Élvezze a Giulia Quadrifoglio röntgen videóit és fedezze fel az “ÉRZELMEK MŰKÖDÉSI ELVE” szlogen valódi jelentését. 

RÖNTGEN
360-AS hírek

360-AS hírek/ MODELL CSÍK:

AZ ELSŐ 360°-OS KÖR A VERSENYPÁLYÁN

Új érzelmekkel körülvéve: üljön be a Giulia Quadrifoglio volánja mögé.

Vegye célba az éles kanyarokat, sikánokat és egyeneseket teljes sebességgel a Lainate-i Alfa Romeo versenypályán. Élvezze a valaha létezett legsportosabb Alfa Romeo dinamizmusát és hangját 3 exkluzív nézőpontból. 

Fedezze fel videókat 360 °
MINDENT AZ ÚJ GIULIA-JÁNAK
Eredeti Alfa Romeo kiegészítők
FEDEZZE FEL
Az Önhöz legközelebbi szerviz
SZERVIZKERESŐ