Alfa Romeo 4C Spider
  • ÁTTEKINTÉS
  • STÍLUS
  • TECHNOLÓGIA
  • TELJESÍTMÉNY
  • ANYAGHASZNÁLAT
  • DINAMIZMUS
  • HATÉKONYSÁG
  • KIEGÉSZÍTŐK
STÍLUS

STÍLUS

EGY ÁLOM VALÓRA VÁLT

A 4C Spider formatervének eredete a múltban gyökerezik, a legendás 33 Stradale összetéveszthetetlen stílusában: lenyűgöző szépség a kiemelkedő műszaki tartalom szolgálatában. A Modena-ban készülő Alfa Romeo 4C Spider két csúcsteljesítményt egyesít; az Alfa mérnöki tudását a Maserati gyártástechnológiájával. A teljesítmény még soha nem volt ilyen vonzó.

KÜLSŐ

FÖLÖTTÜNK CSAK A KÉK ÉG

Az Alfa Romeo 4C Spiderben megtapasztalható szabadság érzése a Coupé által nyújtott élmény “továbbfejlesztése”. Megalkotásához az elérhető legnagyszerűbb műszaki és stíluselemeket használták, melyek segítik kiemelni ezt az érzést anélkül, hogy a 4C Spider sportos génjeiből bármit feláldoznánk. A hátsó rész változtatásai még erőteljesebb megjelenést kölcsönöznek az autónak; az áttervezett motorborításnak köszönhetően a hátsó sárvédőn kialakított nyílásokon keresztül több levegő jut a motornak.

BELSŐ

VERSENYBELSŐ

Ahogy a külső, úgy a belső kialakításnak is jól körülhatárolható funkciója van, mely az Alfa Romeo versenyszellemét idézi meg.
Rögtön itt a karbonból készült, egy darabból álló utascella. Az ülések kompozit anyagból készült vázára ultrakönnyű párnázatot húztak.
A kormánykerék alsó része vágott stílusú és minden kezelőszerv a vezető felé fordul. Az alumíniumból készült pedálok és küszöblécek foglalják keretbe az igazi sportautós karaktert.

RÉSZLETEK

A LEGEXKLUZÍVABB RÉSZLETEK

A 4C Spider minden egyes részlete a sportosság és a kabriózás iránti szenvedély felkorbácsolására született. 17”-19” könnyűfém kerekek, különböző méretben az első és hátsó tengelyen a tökéletes egyensúly és dinamizmus érdekében.
A Brembo féknyergek 4 féle színben rendelhetők: ezüst, fekete, sárga, és természetesen piros.
A Bi-Xenon fényszórók, a szénszálas bukócső (extra), a karbon oldalsó légbeömlő, a dupla  kipufogó, a sportülések és az egy darabból készült karbon utascella együtt teszik a 4C Spidert kicsi, de lenyűgöző Alfa Romeo mesterművé.

  • STÍLUS
  • KÜLSŐ
  • BELSŐ
  • RÉSZLETEK
TECHNOLÓGIA

TECHNOLÓGIA

UGRÁSRA KÉSZ

A reaktivitás a sportautók egyik legfőbb ismérve. Az új, száraz duplakuplungos TCT  sebességváltó a rajtprogrammal minimalizálja a váltási időket és maximalizálja az elérhető gyorsulást. A D.N.A. üzemmódválasztót Race programba kapcsolva pedig garantált a szórakozás a versenypályákon.

TCT

AZONNALI REAKCIÓK

Az Alfa duplakuplungos TCT váltója minden körülmények között a lehető leggyorsabb sebességváltást biztosítja, a rajtprogram pedig a motorparaméterek megfelelő állításával garantálja az elérhető maximális gyorsulást.

D.N.A.

MINDEN A D.N.A.-RÓL

Az Alfa Romeo 4C Spider a vezető köré lett tervezve. Az Alfa D.N.A. üzemmódválasztó 3 programmal rendelkezik (Dynamic, Natural, All Weather) hogy az aktuális útviszonyokhoz és a vezető stílusához tudjon alkalmazkodni.
Ezeken túl egy Race (verseny) program is elérhető a versenypályák nyújtotta lehetőségek maximális kihasználása érdekében.
A Race program választásakor az ABS és a menetstabilizáló ki van kapcsolva, átadva a teljes kontrollt a sofőrnek.
A teljesen digitális műszeregység TFT kijelzőjének megjelenése a D.N.A. programnak megfelelően változik.

  • TECHNOLÓGIA
  • TCT
  • D.N.A.
TELJESÍTMÉNY

TELJESÍTMÉNY

SZABDSÁGÉRZET A KÖBÖN

A 4C Spider 1.750 cm3-es turbó benzinmotorja a ma elérhető legmagasabb műszaki színvonalat testesíti meg.
Ezen felül az Alfa Romeo mérnökei még agresszívabbá, ugyanakkor hatékonyabbá is tették. Ezen beavatkozásoknak köszönhetően sikerült a minden eddigit túlszárnyaló, sportkocsikkal összemérhető menetteljesítményeket kihozni a 4C Spiderből. Mindez az Alfa Romeo életérzés legmagasabbszintű megtapasztalásáért: vezesse hogy elhiggye.

 

MOTOR

KIS MÉRET, NAGY TELJESÍTMÉNY

A 4 hengeres, 1.750 cm3-es turbofeltöltéses motor közvetlen befecskendezéses és 240 LE csúcsteljesítmény leadására képes. Teljesen alumíniumból készült és 350 Nm-es maximális forgatónyomatékának 80%-a már 1.700-as fordulatszámtól elérhető. Mindezeknek köszönhetően az Alfa Romeo 4C Spider végsebessége 250 km/h fölött van, a 0-100 km/h gyorsulás pedig csupán 4.5 másodpercet vesz igénybe.

SCAVENGING

MÉG NAGYOBB LÖKET AZ ÉRZELMEKNEK

Az Alfa Romeo fejlett scavenging technológiája maximalizálja a motornyomatékot alacsony fordulatszámon is, hogy a vezető parancsára azonnal még nagyobb teljesítmény szabadulhasson el.
A technólógia bevezetése új generációs turbófeltöltő és leömlő beépítését tette szükségessé.

AFTER RUN OLAJPUMPA

CSÚCSTECHNOLÓGIÁS HŰTÉS

A 4C a legjobb versenyautókhoz hasonlóan automatikus hűtőrendszert használ a turbófeltöltő védelmében. A motor leállítása általában az olajkenés megszűnését is jelenti, ami a motor károsodásához vezethet. Az after run olajpumpa a motorlaj cikulációját biztosítja a motor lehűléséig.

  • TELJESÍTMÉNY
  • MOTOR
  • SCAVENGING
  • AFTER RUN OLAJPUMPA
ANYAGHASZNÁLAT

ANYAGHASZNÁLAT

A KÖNNYEDSÉG SÚLYA

A szénszál az autóiparban használt legfejlettebb anyag. Az Alfa Romeo 4C Spider váza, mely mindössze 73 kg-ot nyom, egy darabból készült szénszálas konstrukció. A motorblokk valamint az első- és hátsó váznyulványok alumíniumból vannak, a merevséget alacsony súllyal ötvözik. A karosszériaelemek alacsony sűrűségű SMC kompozitból készültek, mely a csekély súlyt (20%-kal könnyebb az acélnál) az alumíniumét felülmúló és az acéléval egyenértékű szerkezeti stabilitással kombinálja.

DINAMIZMUS

DINAMIZMUS

TÖKÉLETES EGYENSÚLY, TÖKÉLETES DINAMIKA

A középmotoros elrendezéssel és a fejlett felfüggesztéssel a 4C Spider tökéletesen ki van egyensúlyozva és bármilyen sebességnél uralja az utat.
Az erőteljes fékrendszer a belső hűtésű, perforált tárcsafékekkel és a Brembo féknyergekkel az első tengelyen, 36 méteres fékutat biztosít 100 km/h-ról.
Ezen túl az Alfa Romeo 4C Spider elöl-hátul eltérő méretű kerekekkel van felszerelve, hogy tökéletes tapadást biztosítson bármilyen útfelületen, bármilyen időjárási körülmények közt.

HATÉKONYSÁG

HATÉKONYSÁG

KONCENTRÁLT HATÉKONYSÁG

Az autó száraz tömege mindössze 940 kg; ennek köszönhetően rendelkezik az Alfa Romeo 4C Spider az egyik legjobb súly/teljesítmény aránnyal: jobb mint 4 kg/LE. A hátsókerékhajtás visszatérésével a 4C kimagasló vezetési élményt nyújt országúton és versenypályán egyaránt.

KIEGÉSZÍTŐK
MINDEN A 4C SPIDER-JE SZÁMÁRA
Eredeti Alfa Romeo kiegészítők.
FEDEZZE FEL
Az Önhöz legközelebbi szervíz
SZERVIZKERESŐ